Praktisk information

Klubben er bredt repræsenteret i serierækkerne med hold for begge køn.

Klubben har eksisteret siden 1920. Drivkraften for klubbens lange levetid ligger i det sociale, som samler klubbens medlemmer på tværs af alle hold. Er man til sociale arrangementer, fællesrejser og fester, så er PI fodboldklubben at spille i.

Klubben drives af aktive medlemmer, som alle har sin daglige gang i klubben. Medansvar blandt alle medlemmer, er derfor en væsentlig faktor til, at klubben kan fungere så godt, som den gør.

PI Fodbold holder til under tribunen i Valby Idrætspark i omklædning nr. 1. Her mødes alle hold inden træning og hjemmekampe. Blandt flere fordele i PI Fodbold, for alle klubbens medlemmer, kan nævnes:

• Vasket træningstøj til hver træning – For alle hold
  • Træningsmaterialer i bedste kvalitet
  • Målmandstræning

Klubbens grundholdninger

Klubbens navn forpligter, og det skal man være bevidst om som medlem i PI Fodbold.

Ambitioner og hygge

Klubben favner alle fodboldmæssige ambitioner og ønsker. Vi tilbyder både hold til spilleren der foretrækker kampe over træning, samt spilleren der trives i et socialt og fodboldfagligt træningsmiljø.

Adfærd ved kampe

Både på og udenfor banen forventes respekt overfor modstander og dommere. Tilråb rettet mod disse parter er derfor uacceptable. Det er trænerens ansvar, at ovenstående efterleves ved kampe. Disse kan derfor bortvise klubbens egne medlemmer, hvis dette føles nødvendigt.

Lige så skal kampbaner som minimum efterlades, som da man kom; skrald, pant, strømpetape o.lign skal altid tages med ind, for så at smides ud.

Etik og moral

Ved klubbens mange sociale arrangementer færdes man ofte offentlige lokaler og bygninger. Upåagtet af værestedet ved de sociale arrangementer, er det brud på klubbens værdier, hvis medlemmer indtager euforiserende stoffer.

Vurderes det af en træner eller leder, at der er sket brud på overstående, kan medlemmet blive bortvist fra det gældende arrangement.

Indmeldelse

Indmeldelse sker efter tre træninger i klubben.

Læs mere om indmeldelsen her